PREJEMNIKI ČUFARJEVIH PLAKET:
Nagrado za najboljšo žensko vlogo si enakovredno delita igralki: Andreja Mlekuž in Suzana Puš.
Igralka Suzana Puš v vlogi hčerke je kot motor predstave skrbno in z velikim občutkom za ritem dialoga in odrskega dogajanja na odru oblikovala vlogo v lik hčerke, ki je na razpotju med ljubeznijo do svoje mame in željo ter nujnostjo po nadaljevanju svojega samostojnega življenja.
Igralka Andreja Mlekuž je vlogo mame oblikovala z veliko mero igralskega občutka in svojemu liku dala vso tisto osamljenost, žalost, izgubljenost in nemoč v dobi staranja, ki je danes, ko se naša populacija vedno bolj stara še toliko bolj prisotna, tako da je njen lik zaigral v celoti in zelo prepričljivo.
Igralki Andreja Mlekuž v vlogi mame in Suzana Puš v vlogi hčerke v predstavi avtorice Selme Parisi in v režiji Gašper Jarnija sta z izredno disciplino in velikim ustvarjalnim zamahom ustvarili izjemen igralski duet, ki je predstavo zaokrožil v vrhunsko celoto.
Predvsem je potrebno poudariti njuno igralsko prepričljivost s katero sta oblikovali vsaka svojo vlogo in kot bi se v gledališkem jeziku reklo: Bili sta pravi igralki za pravi vlogi.
Obe igralki sta se, pod ambiciozno taktirko režiserja, poigravali in preigravali skozi vse tiste zahtevne psihološke nivoje in stanja, ki jih vsebina teksta ponuja. Še bolje, od igralca zahteva. Tako sta njuna lika v vsej svoji polnosti, igralski čistosti igre in dialoga, na odru zažarela kot vrhunsko oblikovani vlogi. Vlogi dveh karakterjev in njunih stisk, ki jih zlahka prepoznamo tudi v sedanjem času.
____________________________________________________________
Nagrado za najboljšo moško vlogo si enakovredno delita igralca: Tilen Štirn in Bojan Vister.
Igralska kreacija Tilna Štirna v vlogi Robota je gibalno dovršena in natančno izpeljana. Človeku brez duše, oziroma tehničnemu pripomočku igralec pridruži odsekan in ritmično dodelan govor, tako njegova podoba postaja vedno bolj celostna in verodostojna. Igralec z izjemnim posluhom za soigro pred občinstvom postaja ključen element, ki odpre polje preizpraševanja človeške duše, ljubezni in osamljenosti.
Bojan Vister je v vlogi Cankarjevega Grozda motor predstave. Svoj lik izoblikuje visoko glasovno artikulirano, energetsko nabito, čustveno podprto v katerem ne manjka nians hladu, preračunljivosti, nečimrnosti in pohlepnosti. Vsa ta stanja igralec vešče vzdržuje do trenutka, ko se zgodi tisto nepričakovano, kar sproži zlom in razpad osebnosti, ki jo igralec nesebično in ranljivo ponudi občinstvu.
____________________________________________________________
Predstava Da ne boš sama temelji na izvirnem in sodobnem besedilu, ki posega v najintimnejše odnose dveh generacij na včasih vesel, včasih tragičen, včasih pa fantazijski način. Največ so poleg dobre in izvirne režije k uspehu prispevali vsi trije igralci, ki so skupaj in vsak posebej sledili avtoričinem in režijskim idejam. Polega tega pa so s svojo neizmerno preciznostjo, ustvarjalnostjo in čustvenostjo pred gledalce postavili človeka v vseh fazah medsebojnih odnosov in z odtujitvijo človeškage dela preko robota postavili absurdno, a še kako resnično stanje v medčloveških odnosih. Igralska ekipa je homogeno in enakovredno ustvarila predstavo, ki bi je bilo lahko ponosno sleherno gledališče.- Čestitatmo!
Strokovna žirija:
Aleš Jan, gledališki in radijski režiser, urednik in zaslužni profesor Univerze v Ljubljani
Alida Bevk, univ. dipl. dramska igralka, red.prof.mag. UL Agrft
Iztok Valič, dipl. dramski igralec in režiser
____________________________________________________________
Po 704 preštetih glasovnicah imamo tudi zmagovalca publike:
BILTEN 35. ČUFARJEVI DNEVI 2022
Mladinska kategorija »Nova gaz« na 35. Čufarjevih dneh zaradi premalo prijav ni bila izvedena.